Frequently Asked Questions
Heb je vragen aan ons of aan onze leveranciers? Grote kans dat je vraag hieronder al staat omschreven. Kom je er toch niet uit? Check dan onze contactpagina om jouw vraag aan ons te stellen middels whatsapp of het contactformulier.
Bij de levering van de door jou aangeschafte producten vind je tevens de retourmogelijkheden. Ook de contactgegevens van de leverancier staan zowel in de aankooporder als bij de levering van de producten omschreven. Wanneer je twijfelt over het retourproces, kun je contact opnemen met de leverancier voor verdere afhandeling.
Bij elke levering ontvang je van de leverancier van het artikel de instructies voor een eventuele omruilprocedure. Deze procedure is niet bij elke partner gelijk. Wanneer er vragen zijn over het ruilen van het product, vind je tevens bij jouw order en bij jouw levering de contactinformatie van de leverancier.
In het geval van een verkeerde of beschadigde levering kun je direct contact opnemen met de leverancier die jouw aangeschafte product geleverd heeft. De contactgegevens vind je in de aankooporder en wordt bijgesloten in het pakket wat je ontvangt met jouw aangeschafte artikelen.
Bij elk artikel in onze shop staat omschreven wie de leverancier is. De naam en contactgegevens van de leverancier vind je tevens terug in de orderbevestiging van jouw aankoop en in het pakket wat je geleverd krijgt.
Is jouw bestelling afgerond? Dan kun je meteen doorgaan met betalen. Betaal snel en gemakkelijk via ideal of met je creditcard. Lees meer over het betalen van jouw aankoop.
Na je bestelling ontvang je een Track & Trace code in de opgegeven email. Wanneer je in één bestelling bij meerdere partners artikelen heb aangeschaft, ontvang je van iedere partner een separate Track & Trace code.
Kijk voor meer informatie op de pagina over de verzendkosten